آریایی نژاد:ناکامی های استکبار جهانی ناشی از تاثیر انقلاب ایران است

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

آریایی نژاد:ناکامی های استکبار جهانی ناشی از تاثیر انقلاب ایران است

به گزارش ایرنا آریایی نژاد اظهار داشت: این امر نشان می دهد که جایگاه و نقش ایران، امروز در جهان بسیار رفیع شده و سران آمریکا و اسراییل خود نیز به این امر اذعان دارند.

آریایی نژاد ادامه داد: با توجه به این امر و اینکه انقلاب ایران به سرعت در سراسر جهان صادر می شود، خود ما نیز باید به این قدرت، اقتدار و جایگاه رفیع ایمان داشته باشیم.

وی بر لزوم حفظ وحدت بین مسوولان تاکید کرد و بیان داشت: با وجود تحریم های پی درپی علیه ایران، لازم است مسوولان از مسایل حاشیه ای بپرهیزند.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با تشریح عملکردی از اقدامات انجام شده گفت: به دنبال بازدید معاون وزیر نیرو از سد کلان ملایر، منابع آب این شهرستان برای جلوگیری از هدر رفت آب، باید مدیریت شود.

دکتر آریایی نژاد تصریح کرد: خواسته ها، نیازها و انتظارات مردم از نمایندگان مجلس باید مطابق قانون باشد تا بتوان برای اجرای هر چه بهتر و سریع این خواسته ها اقدام کرد.

وی ایجاد اشتغال را یکی از اهداف مهم نمایندگان برشمرد و افزود: در راستای تحقق اشتغال و ارائه خدمت صادقانه به مردم، از مسوولان انتظار عدالت داریم.

وی همچنین به مسایل بهداشتی و درمانی ملایر اشاره کرد و افزود: در این راستا، مشاور وزیر بهداشت و درمان از وضعیت بهداشتی و درمانی بیمارستان امام حسین(ع) و درمانگاه فخریه ملایر بازدید کرد.

آریایی نژاد اظهار داشت: به دنبال این بازدید، مقرر شد شیوه اداره بیمارستان امام حسین(ع) تغییر کند.

وی در خصوص فعالیت درمانگاه شبانه روزی فخریه نیز گفت: لازم است با ادامه روند فعالیت درمانگاه فخریه، خدمات شبانه روزی در مرکز شهر ملایر به همشهریان ارائه شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  جمعه 24 آذر 1391برچسب:,ساعت 23:33  توسط محمد گلزار